Sep 14, 2008

Doakan kejayaanku wahai sahabat2ku....

Ramadhan kareem.

Kesilapan strategi, lupa diri, tidak istiqamah, lalai dengan dunia telah mengheretku ke kancah kegagalan. Belum pernah ku berpengalaman dalam kegagalan jenis ini. Namun di situ ada hikmah yang tersembunyi. Ada yang telah aku tahu dan ada juga yang belum.

Telah ku berusaha se'pulun'nya. Telah jawab soalan-soalan itu sebaiknya. Hanya aku serahkan pada Allah, yang menentukan rezeki ku di situ.

Dan jika Allah memberikan aku kemurahan rezki dalam peperiksaan ini, mudahan-mudahan Allah akan jadikan aku di kalangan hamba-hamba-Nya yang bersyukur.

Sesungguhnya terlalu sedikit hamba-Nya yang bersyukur. Mudah-mudahan aku dan kamu (engkaulah) tergolong dalam yang sedikit itu.




Peringatan buat diriku dan dirimu yang sering lupa....


3 comments:

Ami Farhani MNA said...

salam..hmm terkesan plak baca entri ni..teruskan berdoa untuk diri dan semua

Anonymous said...

berusaha!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

same2 berjaya insyaAllah,wan..